fbpx

Emersongear המותג המוביל בעולם לייצור מדים טקטיים

חברת Emersongear (אמרסונגיר) נחשבת למובילה בעולם בייצור מדים טקטיים, ציוד ואביזרים טקטיים.  Emersongear שואפת לספק ללוחמים מדים וציוד טקטי ברמת איכות גבוהה, ולכן אנחנו בחברת, נריה דוד – NERIA DAVID, בחרנו ב – Emersongear כספק לייצור מדים טקטיים. המדים אותם ייצרה עבורנו חברת Emersongear משלבים טכנולוגית טקטסיל פורצת דרך בדגש על בטיחות גבוהה, חומרי גלם איכותיים ועמידה בתקנים המחמירים בעולם. המדים עברו בארץ בדיקה מקיפה של מכון התקנים, והם עמידים לאש ומעכבים בערה, ולכן הם הטובים ביותר בשוק. הנוחות של המדים מורגשת היטב בשטח, הן מבחינת איכות הבדים, העמידות שלהם והייצור הקפדני של כל תפר ותפר.   

מפעלי החברה בדרום סין

מטה חברת Emersongear ממוקם בדרום סין. הוא משתרע על שטח של 1,500 מ”ר ובו תמצאו את מחלקת המכירות של החברה ומחלקת המו”פ.

מחלקת מחקר ופיתוח של Emersongear

מחלקת המו”פ של חברת Emersongear מכילה בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ומורכבת מ-6 מעצבים מנוסים אשר מייצרים יותר מ-300 דגמים שונים בכל שנה. המטרה שלהם היא להתעדכן באופן תמידי בצרכי הלקוחות ובדרישות הספציפיות העולות מן השטח. לצורך כך, המעצבים מסייעים ללקוחות להמיר את הצרכים שלהם לסקיצות ולאחר מכן למוצרים איכותיים, עמידים ועומדים בתקנות הבטיחות המחמירות בעולם.

קווי הייצור של Emersongear

מפעל Emersongear ממוקם בבניין בן 3 קומות בשטח של 8,000 מ”ר ובו למעלה מ-150 עובדים.

המחסנים וניהול יעיל של מלאי

Emersongear מנהלת מחסן טכנולוגי חכם בגודל 6,000 מ”ר עם למעלה מ-500,000 יחידות של מדים שונים, תרמילים וציוד טקטי צבאי הנמצא במלאי מיידי. כך אנו בחברת, נריה דוד – NERIA DAVID, מקבלים שירות יעיל ודייקני בעת הזמנת מדים וציוד בכמויות גדולות.

איכות חומרי הגלם

חברת נריה דוד – NERIA DAVID , באמצעות Emersongear לא מתפשרים על סטנדרט ובוחרים להשתמש בחומרי גלם המתקדמים והאיכותיים ביותר בתחום זה. לדוגמה, הבד והרצועות של המדים והתיקים הם מתוצרת ארה”ב, אבזמי קוברה מתוצרת אוסטריה, אבזמי ROC מתוצרת איטליה, רוכסן YKK של המותג היפני המוכר בעולם וכך הלאה.

Emersongear נחשבת לבולטת בעולם הציוד הטקטי, ומציעה חדשנות גבוהה לצד מוצרים ברמת ייצור קפדנית ואיכותית, במיוחד בתחום המדים הטקטיים. האיכות של Emersongear ניכרת לא רק במדים והציוד שהיא מייצרת, אלא בנרטיב של חוסן, דיוק וחתירה בלתי פוסקת למצוינות גבוהה ללא פשרות. החברה זכתה ביושר למוניטין ושם טוב בתחום, הרבה בזכות המחויבות שלה לספק ללוחמים ציוד חדשני, איכותי וכזה שמתאים לתנאי השטח הקשים.

אחת מנקודות החוזקה המרכזיות של החברה היא השאיפה לספק איכות גבוהה של תוצר. המדים הטקטיים של Emersongear משלבים סטנדרט גבוה של איכות, כאשר כל תפר בבד מספק עמידות גבוהה ומבטיח שהמדים יוכלו לעמוד בתנאים הקשים ביותר, מבלי להתפשר על נוחות גבוהה בעת השימוש בהם בשטח.

לא פלא שבחרנו דווקא במותג Emersongear שייצר עבורנו מדים טקטיים, עברו בדיקה במכון התקנים, הם עמידים לאש ומעקבים בעירה.

כתבות נוספות

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן